Bancuri


I: De ce sînt dezorientate blondele cînd merg la baie?

R: Fiindcă trebuie să se dezbrace singure.

 

Bula vine acasa de la scoala suparat. Taica-su il intreaba:

– De ce esti suparat Bula?

– Am luat 4 la sport tata.

– De ce mai Bula?

– Pai stateam in genunchi si profu’ a spus sa ridicam un picior,dupa aceea pe celalalt. Eu l-am intrebat : Da ce credeti ca pot sa stau in pula? Si mi-a dat 4.

A doua zi vine tot suparat.

– Ce ai patit mai bula,zice taica-so?

– Am luat 4 la romana.

– Cum asa mai Bula?

– Pai m-a pus sa zic o poezie si eu am zis-o pe asta: “Ce sa fie ce sa fie, Un om mort cu pula vie. Da sa ne fereasca sfanta soarta, De un om viu cu pula moarta!” si mi-a dat 4.

A treia zi…la fel de suparat.

– Tata,am luat 4 la mate!

– Iar,dar ce ai facut de data asta?

– Pai m-a intrebat profu’ 2×3 cat face,dar 3×2?

– Si eu am intrebat: da care pula mea-i diferenta?

A patra zi vine acasa:

– Tata,am fost exmatriculat!

– Ce,cum ai reusit una ca asta!?

– Pai am fost chemat in cancelarie si acolo erau profu’ de sport, profu’ de romana, profu’ de mate si profu’ de geografie.

– Da profu’ de geografie ce pula mea cauta acolo?

– Exact asta am intrebat si eu…

Leave a Reply

