Bancuri


Doua prietene stau de vorba:
– Ce mai faci?
– Nu prea bine. Ma doare gâtul.
– Stiu o metoda buna de tratament. Când am dureri în gât îi fac sex oral sotulului meu si-mi trece repede.
– Excelenta idee, o sa încerc si eu…
A doua zi:
– Deci, te-a ajutat?
– Da, multumesc foarte mult, gâtul nu ma mai doare. Doar ca sotului tau nu-i venea sa creada ca asta a fost ideea ta.

– Ioane, de ce esti trist?
– Am aflat ca sotia are SIDA… O pauza lunga…
– Am glumit, baieti. Ce v-ati ingalbenit asa???

Leave a Reply

